2023 2024 Türk Dünyası Coğrafyası Dersi yıllık planı (1 Saat)

 2023-2024 Eğitim öğretim yılından itibaren Seçmeli dersler arasında yer alan Türk Dünyası Coğrafyası dersi yıllık planı

Planları indirmek için açılan dosyanın menü kısmında yer alan

  1. Dosya menüsü tıklanır
  2. Açılan menüden İndir seçilir
  3. İndir sekmesi tıklanınca açılan alt menüden Microsoft Excel (.xlsx) seçilir
Dosya İndirme
2023-2024 Eğitim öğretim yılından itibaren Seçmeli dersler arasında yer alan Türk Dünyası Coğrafyası dersi yıllık planı 10 ve 11. sınıflarda 1 veya 2 saat olarak tercih edilerek okutulabilmektedir.  04 / 11 /2022 tarihinde Talim terbiye kurulunun 94 nolu kararı ile hazırlanıp yayınlana Türk Dünyası Coğrafyası Dersi Öğretim Programından yararlanılarak 1 saatlik yıllık planı indirmek için tıklayınız